Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận Tân BìnhViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Thông báo cước phí internet, truyền hình hằng tháng của khách hàngChăm sóc khách hàng trong khu vực được phân côngHỗ trợ khách hàng hoàn tất thanh toán cước trong thángHỗ trợ khách hàng các thủ tục liên quan đến hợp đồngTheo dõi, đôn ...
-
Nhân Viên Telesales Mỹ PhẩmViệc tìm người - Quận 2 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Chốt đơn hàng trên data có sẵn do Công ty cung cấp Data là khách hàng có nhu cầu tìm hiểu sản phẩm để lại thông tin trên website, fanpage - Tư vấn, xác nhận đơn hàng và chốt sale qua điện thoại, fanpage- Không tìm kiếm khách hàng, k...
-
Nhân Viên Kinh Doanh ( Lương Cơ Bản Từ 300 Usd - 600 Usd)Việc tìm người - Quận Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Giới thiệu các sản phẩm, dịch vụ của công ty và tư vấn phù hợp với các sản phẩm đến Khách hàng - Tìm kiếm khách hàng tiềm năng, chăm sóc khách hàng và phát triển thị trường - Lập kế hoạch công việc và báo cáo kết quả kinh doanh hàng...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)